Lunch / Ontbijtjes

Avocado chia pudding

Ik ben vanochtend speciaal even naar de supermarkt gewandeld om een avocado in huis te halen, want ik wilde de dag beginnen met deze heerlijke avocado chia pudding ๐Ÿ’š Lekker รฉn goed voor je bloedsuikerspiegel. Door de gezonde vetten in deze chia pudding ben je wel een tijdje verzadigd en voorkom je cravings later op de dag. Thank me later ๐Ÿ˜‡

Zo maak je het

(voor 2 personen of een grote versie voor 1 persoon):
โ€ข 1 banaan
โ€ข 1 avocado
โ€ข 2 volle handen spinazie
โ€ข 350 ml kokosmelk (of een andere plantaardige melk)
โ€ข 2 theelepels macapoeder
โ€ข Doe het in je blender en zorg dat het een glad geheel wordt.
โ€ข Voeg na afloop per persoon 3 eetlepels chiazaad toe (+ eventueel een andere topping naar keuze)

Eetsmakelijk!

Lekker als ontbijt of lunch. En laat me het weten als je hem hebt gemaakt, want ik ben benieuwd naar wat je er van vindt! ๐Ÿ˜Š

Geen reacties

    Geef een reactie

    Maak afspraak